Mail mig

Fraklip

Billeder 1. halvår 2007

Hej!

Alle spørger om billeder, så selvfølgelig vil jeg finde de bedste billeder mor og far laver og sætte dem herind, så kan I alle følge med i, hvad jeg underholder mor og far med :o)

Jeg glæder mig over hvert et besøg på siden og skriv endelig en hilsen....  far siger, at jeg skal øve mig, så jeg bliver lige så god til det her computer-teknik som ham ;-)))

© COPYRIGHT 2007 ALL RIGHTS RESERVED

Igår var jeg sammen med Rasmus, Jan og Hanne. Jeg var ikke helt tilfreds på billederne selvom Rasmus faktisk giver mig en krammer... men det var jeg ikke helt vild med, idet jeg var meget træt ;-)

Jeg har forelsket mig i een af verdens bedste legesteder... papkassen!! Den er bare sjov at drøne rundt i, og så kan far ryste med kassen så alt hopper (også kinderne ;-).

He he, nu er jeg startet i dagpleje og far kørte mig derhen på cykel idag ;-) Men det bedste er næsten, at jeg har fået en gynge på æbletræet... og det er bare sjoooooovt!! Huiiiii  ;-)

Min første rejse til udlandet og ikke mindst min første brug af mit eget pas! Det var godt at far og mor havde fået lavet det for så kunne vi komme til Halkidiki i Grækenland ;-) Jeg har bare sat et par af billederne op - nyd dem ligesom jeg har nydt ferien og al opmærksomheden ;-) Jeg er bare glad for glade mennesker ;-)

Her er mit seneste påfund... jeg er ved at øve mine skuespiller egenskaber ;-) Specielt når jeg overdrevent skal gøre som jeg er meget glad for noget... eller jeg bare skal have far og mor til at løfte mig fra gulvet ;-)

Jeg er klar til afgang... og har min egen kuffert med! Det bedste ved hele rejsen var disse vogne i Kastrup lufthavn - de var bare sjove ;-)) Men jeg sov nu alligevel fra starten ;-)

Idag faldt jeg ned fra køkkenbordet!!!!!!!!!! Med hovedet lige ned i gulvet... men jeg er heldigvis glad og tilfreds, kan følge sutten med øjenene, kaster ikke op og spiser stadigvæk rigeligt. PYHA ;-)   Bulen er den som i panden ser ud som skygge...!

Nu er jeg ved at lære at køre bil... den er godt nok slukket, men jeg kan sige bruuummm, spytte og selvfølgelig vinke samtidig - se selv ;-)

Senere i kristihimmelfart fik vi besøg af Amalie i sommerhuset og vi hyggede os rigtig meget. Jeg er bare såååå glad for Amalie ;-)

I sidste weekend blev jeg passet af faster Heike, det var bare et hit! Mor og far var overhovedet ikke i nærheden af mig i over 12 timer ;-)

Badning er nu min yyyyndlingsaktivitet ;-))))

Hejsa... jeg sidder og leger på køkkenbordet ;-)

I aften spiste vi hyggelig aftensmad udenfor. Jeg havde allerede fået mad, så jeg hyggede og grinte i min vogn, indtil jeg lagde mig bagover og faldt i søvn til mor og fars snak ;-)

Jeg er vist den yngste gæst som har besøg Icebar Copenhagen... de kiggede lidt i døren, da de så at jeg skulle med ind i eftermiddags ;-) PS! Jeg er ligeved at kunne rejse mig op i kravlegården... og mor nåede ikke at opdage at jeg var i blomsterjorden før jeg havde fået undersøgt en håndfuld he he ;-)

Vi har haft overnattende besøg af Amalie, Trine og Palle - det var bare hyggeligt! Jeg var rigtig i mit es, og jeg er bare glad for Amalie ;-)

He, he - her sidder jeg og bider i mine lædersko ;-) Jeg kan fint sidde selv og der er ikke lang tid til at jeg kan rejse mig op at stå ved et rækværk... men på gulvet bakker jeg kun, selvom jeg øver at kravle med mor hver dag.

I weekenden var vi Århus, hvor jeg om lørdagen blev passet sammen med fætter Anton af farmor og farfar - det var bare skægt! Selvom de vist blev lidt trætte af mig og mine sove-vaner for tiden... Jeg legede ellers så godt sammen med Anton i liften ;-)

Jeg var til familie weekend med olderne, det var rigtig hyggeligt. Som du/I kan se har jeg rigtig hygget mig, specielt fordi det var blevet sommer - og så skulle jeg jo promenere sammen med Thorsten (han er vist min grand-fætter... eller noget i den retning... i hvert fald en sjov og hyggelig fætter ;-)

På forsiden har far sat det samme billede som her, jeg tror han skifter billederne lidt for tit ;-) Idag var ellers en super dag for jeg nåede at møde samtlige bedsteforældre, det var lidt af en rekord, når det er uden anledning ;-)

Igår var jeg til mødregruppe med mor - og hun blev bare bekræftet i at jeg er helt vild med sutter ;-) Vi fik en hel æske fyldt med sutter... men jeg kunne desværre ikke få mere end een ind i munden ad gange ;-))

Jeg var i bad med mor idag, det var bare sjovt ;-) Og far kan balancere med mig i een hånd - det synes jeg bare er sjovt og spændende.

Jeg er nu 7 måneder og 2 dage - og det gode ved at være på sygehuset er, at jeg nu ved at jeg er 70cm høj og vejer 8,2 kg ;-) Mor og far mener dog at det er en rigtig dårlig undskyldning for at være syg og blive indlagt - blot for at blive vejet.

Jeg har fundet ud af at den gamle sofa fra bedstefar er helt perfekt til at stå og kigge efter fugle i (bare rolig farmor, mormor og bedstemor, far sidder og holder en arm bag mig, så jeg ikke vælter bagover ;-)

Jeg har fået besøg af min ven, Rasmus. Han er godt nok hurtig til at kravle og så kan han gå hvis bare han holder fast i noget... det vil jeg også kunne... ;-)

Far napper lige en lur, så kan jeg få lov til at lege lidt selv - helt perfekt ;-)

Jeg havde lige gutterne på besøg, så vi skulle lege på mit legetæppe... I er vel ikke tvivl om jeg synes det var hyggeligt? Thumbs up!! Og så er jeg helt vild med at sidde i min høj-stol ved bordet og spise - koordineringen mangler lidt træning mener far... ;-)

Jeg sidder og hygger i min nye udestue. Der er godt nok dejligt her i solen og der er dækket op til mor og far på bordet ;-)

Jeg ligger lige og hygger imens mor får en lille lur - jeg har bare hostet hele natten, så mor og far er bare trætte. Jeg har desuder virkelig opdaget mine fødder - så nu kommer sokkerne af hele tiden ;-)))

Ur-Oma og Ur-Opa har været på besøg de sidste dage - Ur-Opa har lagt tæppe og så har vi leget sammen, det har været rigtig hyggeligt ;-)

Jeg har det nu godt med at falde i søvn i bilen og så lader mor og far mig heldigvis sove ;-) Ellers er jeg ikke helt god til at spise med ske endnu... specielt ikke når maden er grøn og spændende ;-)

Jeg er nu blevet lidt rund-kindet... ;-)

Nu håber jeg snart at jeg er færdig med at bruge den her!!! Selvom de er søde og meget glade for mig på sygehuset, så synes mor og far ikke rigtig om det. På det andet billede hygger jeg i vores nye udestue - det er bare dejligt at være derude når solen skinner og Amalie er på besøg ;-)

Farmor mener at jeg ligner far... døm selv?

Så fik jeg tilsendt farmors billeder og de er faktisk rigtig gode ;-) Jeg kan ellers fortælle, at jeg i sidste uge for første gang vendte mig og idag stod jeg op og gik mine første 4 skridt (imens mor støttede mig)... men for at vise at jeg godt kan gjorde jeg det lige 10 gange i træk! Far har det på video nu, he, he ;-)

Jeg havde besøg af farmor i weekenden - det var bare hyggeligt ;-) Se selv, her ligger vi mellem alle kasserne og hygger om morgenen, det gjorde vi både lørdag og søndag. Om lørdagen fik vi spontant besøg af Amalie, Trine og Palle og jeg lånte deres krus - den er jeg bare glad for at drikke vand af ;-)

Igår var jeg til fastelavn med mor og far, det var bare rigtig spændende... jeg var klædt ud som hofnar ;o)

Ja, nu skrev jeg godt nok at gulerodsmos er et hit... nogen gange er jeg dog ikke helt tilfreds med serveringen alligevel!! På det andet billede kan man se, at jeg er begyndt at bide i alt, men fars næse kan jeg nogen gange lige få fat i og den er bare god at bide i... selvom far ikke kan li' når jeg vil undersøge hans næse med tungen ;o)

Også gulerodsmos er et hit! Se selv ;o)

Ja, og Majsgrød er bare et hit... pånær når man er for sulten, så går det bare for langsomt!! ;-) Men hånden skal også altid lige smages... eller propper jeg bare grøden længere ned..?

Nu er jeg begyndt at spise gulerodsmos - det er sjovt ;-) Tallerkenen er bare spændende, idet hele taget er det spændende at sidde ved bordet, huiiii

Idag var sundhedsplejerskeren her og bagefter var jeg endda til læge til 5 måneders check og vaccination. Nu vejer jeg 7 kilo og er 63 cm høj - så jeg er over normalen-stregen, eller hvad hende lægen også kaldte det ;-) Og jeg kan sidde i min nye fine stol, det syntes jeg var rigtig sjovt, selvom far ikke kunne finde ud af at tage billeder når jeg grinte, øv!

Nu hedder jeg officielt Niels-Emil Bech Lindgaard - for jeg er blevet døbt ;-) Det var bare en rigtig hyggelig weekend med alle mine bedsteforældre og onkler og tanter ;-) og ikke mindst super barnedåbsdag!

Her sidder jeg sammen med Brian og på det andet billede er alle tre faddere med på billedet ;-)

Til barnedåben var jeg bare klar... men efter alt det vand-plaskeri blev jeg træt... ;-)

Hygge i sommerhuset - jeg hygger med tante Lene og hun er bare sjov ;-) Se, det er alle bedsteforældre, onkler, tanter, fastre og min fætter, Anton.

Her er jeg på besøg ved Edith - det var bare hyggeligt... specielt fordi hun fortæller historier hele tiden ;-)

Jeg står og kigger på det flotte snevejr med far - det var bare spændende og underligt med alle de hvide pletter i luften?! Ellers har jeg fundet ud af at lege med figurerne på min stol og det hygger jeg mig rigtig med ;-)

Jeg er igang med at lave gymnastik på badeværelse... jeg er da dygtig til at holde mit hoved ;-) På det andet billede lå jeg og legede med mor, indtil hun ikke rigtig var klar til at jeg lige skulle skide... ;-)

Nu er vi kommet godt hjem til København igen :o) vi har rigtig hygget os og besøgt en masse dejlige mensker! Rigtig skønt har det været, at vi måtte bo hos fætter Anton, faster Karin og Bo :o)    Jeg har helt glemt at skrive, at jeg var en tur hos sundhedsplejersken inden vi tog afsted, og at jeg nu vejer 6,5 kg og er 62 cm :o))))))

Nu kommer far snart hjem ;o)))))))

Så er vi kommet til Århus :o) vi er blevet godt indkvateret hos Karin og Bo! Billedet er taget hos Tim og Karen i deres dejlige "Sommerhus" hvor jeg rigtig hygger :O) Det andet billede tog mor, da oldemor lige skulle kontrollere at min nye hue passede, jeg synes de var noget tossede... det er mormor der sidder med mig!

Her besøger jeg en af mine mange oldeforældre, her er det mors farmor! I kan tro, at jeg kunne underholde et helt plejehjem ;o)))))

Så er vi kommet godt hjem til mormor og morfar, og sikke en masse opmærksomhed jeg får :o) Nu har jeg endda allerede både tisset og lavet på mormor, men hun synes jeg er lige dejlig :o)

Oldemor kom på besøg, det var bare hyggeligt :o)))

Lidt hygge inden far tager afsted til Kina, vi glæder os allerede meget til verdens bedste far kommer hjem igen!

Se hvor jeg kan :o))))) (3/1 2007)